life

WElCOME TO MY LIFE!

zaterdag 12 januari 2013

essence collectie

 Essence lippenstift: deze lippenstift is niet erg zichtbaar op je lippen dat is nou juist waarom ik deze kocht. Als je nou niet opvallende lippen wil maar toch lippenstift op wil doen dan is dit een goeie tip om te kopen.**

 Essence eyeshadow: Ik heb er een beetje spijt van dat ik hem heb gekocht omdat ik niet echt van opvallende ogen hou. Het is een best wel mooi kleurtje maar ik hou meer van bruin en licht roze of oud roze.
 Essence lippen glos berry sorbet: Ik vind deze lippengloss erg mooi op je lippen je lippen gaan ook erg glimmen alleen stinkt het naar afwasmiddel :-|
 essence oogschaduw?: de kleuren: wit,roze,donker blauw en blauw paars.
 Essence doorzichtig:? niet echt iets over te vertellen?! sorry ti's gewoon een doorzichtig lakkje!
 Essence colour & go: dit is een paars grijs bruin kleurtje nou ja iets in die richting dan.
 Essence grijs: ik vind het eigenlijk wel een beetje een saai kleurtje en het is niet echt mijn kleurtje dus ik gebruik hem onregelmatig!

 Essence lippenstift:**

Geen opmerkingen:

Een reactie posten