life

WElCOME TO MY LIFE!

maandag 7 januari 2013

my life in pictures (school editie)

 good morning! gaap nog f*cking moe (zie je die wallen)???
 tandenpoetsen moet voor het ontbijt dus het is niet helemaal op de goeie volgorde, (sorry)
 lekker een broodje mmmmm
 dit is het avondeten dus hordt eigenlijk aan het einde!
 nog even op mijn blog (hoord ook aan het einde*)
 avond eten dekken(*)
 nu naar school
 fiets pakken!
 op school je! eerste stap in mijn klas en al gelijk moe!!
 pauze eindelijk!!
 toetje hoort ook aan het einde van dit bericht!!
 Chris en Julia mijn vriendinnen!! love u
 engels zo saai en niet te doen!!
 school bijna uit alleen nog maar jeugdjornaal!
 school uit jippee!!!!!!!!!!!
 ik en Brechtje op naar de supermarkt haha!!
 vlakbij de bas.
 super lekkurr!
 Fernandes mijn lievenlings drinken echt de lekkerste drinken op de wereld!!
 en Rittersport ook echt heel lekker! hou van chocola!<33
en dit hebben we gekocht hartjes van Fortuin super!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten